Informacja

Nowe produkty

  • Bluzka t-shirt roz.164
    Bluzka t-shirt roz.164

    Bluzka t-shirt z dzianiny jednołożyskowej gram. 145 bawełna 100%...

    14,00zł
  • Bluzka t-shirt roz.158
    Bluzka t-shirt roz.158

    Bluzka t-shirt dziecięcy z dzianiny jednołożyskowej gram. 145 bawełna...

    13,00zł
  • Bluzka t-shirt roz.146
    Bluzka t-shirt roz.146

    Bluzka t-shirt dziecięcy z dzianiny jednołożyskowej gram. 145 bawełna...

    11,00zł
  • Bluzka t-shirt roz.140
    Bluzka t-shirt roz.140

    Bluzka t-shirt dziecięcy z dzianiny jednołożyskowej gram. 145 bawełna...

    10,50zł
  • Bluzka t-shirt roz.134
    Bluzka t-shirt roz.134

    Bluzka t-shirt dziecięcy z dzianiny jednołożyskowej gram. 145 bawełna...

    10,00zł

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, z najniższym proponowanym w cenniku kosztem przesyłki.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej lub w załączniku do Ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta. Przesyłkę należy nadać na adres PPH Sutex Krystyna Sujecka, Czechy nr 207a, 98-220 Zduńska Wola.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych Produktów wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.

Reklamacje

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem; sutex@sutex.pl, lub w formie pisemnej na powyższy adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
•imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
•datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
•przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
•wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Na składającym reklamację ciąży obowiązek dostarczenia sprzedającemu reklamowanego towaru.

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Od momentu wejścia w posiadanie Produktów klient jest zobowiązany do ich przechowywania i należytego obchodzenia się z nimi. Produkt musi zostać zwrócony do Sprzedającego w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany Produkt powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Produkt powinien być odesłany bez zbędnej  zwłoki, najpóźniej w ciągu 14 dni od powiadomienia nas o decyzji o zwrocie towaru.

5.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.